Postat de: Bidirliu Sergiu | 28 Decembrie 2009

Supravietuitoarea

Povestea acestei femele,incepe c-am asa: In aceasta primavara a intrat in podul unui prieten „rupta” de uliu.Dupa ce s-a refacut,s-a imperecheat si a scos pui.Spre sfarsitul verii i-a iesit o „buba” pe spate care ii crestea din ce in ce mai mare,pana a ajuns de marimea unei nuci. In toamna prietenul meu a vrut s-o dea din aceasta cauza,si am luat-o eu.Am incercat cu un alt prieten sa taiem „buba”…cand a taiat-o cu o lama,femela,timp de cateva secunde nu mai misca(a intrat cum s-ar zice..in „coma”),am crezut ca a murit…dar in scurt timp si-a revenit,iar prietenul meu a incercat in continuare sa-i scoata acea buba,si in cele din urma a reusit. I-am pus albastru de metil in acel loc,si timp de 2 zile am lasat-o singura pentru a scapa de „acel soc”. Iar acum femela nu mai are nimic🙂 .
Prietenul care m-a ajutat la aceasta „operatie” se numeste Florin. Site-ul lui : http://barbosuflorin.wordpress.com (prietenul la nevoie se cunoaste)


Lasă un răspuns

Categorii

